sussisviktblogg

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Sussie - 19 maj 2011 19:30

Jaha...gick upp en sväng till affären...och eftersom jag blir så lätt yr så dricker jag typ hela tiden för att undvika det och har alltid en vattenflaska med mig var jag än ska...
Idag glömde jag min flaska hemma...ATTANS!

När jag var uppe i affären kände jag att det skulle nog vara bra om jag hade nåt att dricka på vägen hem...har ju så länge velat prova kolsyrat vatten och tänkte testa lite grann på lördag faktiskt men eftersom jag inte hade nåt att dricka med mig så köpte jag en liten flaska med kolsyrat vatten som jag skulle smutta på på vägen hem...
Först och främst vill jag bara säga: Ååååååååh så gott det var! Men det kändes lite kusligt i magen när det bubblade i magsäcken hehe...jag smuttar bara på den som sagt och det är jättegott! Och jag har inte känt att det säger ifrån på något sätt :p
Jätteglad är jag som kan dricka kolsyrat vatten...det är nåt jag saknat!

Så nu vet jag det! :D
Nu blir det nåt att äta och lite TV!

Kram på er!

Just det! Glömde en sak...
Jackan jag hade på mig till affären var knappt jag kunde knäppa innan...nu är det MASSOR marginal mellan jackan och min kropp :p
Och när jag gick till affären kände jag mig så lätt! Jag lixom flög fram :p
Jätteskön känsla :p

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards