sussisviktblogg

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Sussie - 3 februari 2012 19:03

Hepp! Blev inte som vi planerat idag...
Roger ringde och sa att hans minsta börjat spy...INGET jag vill ha hit kan jag säga!
Att vara magsjuk som GBP-opad är ingen höjdare har jag hört! Och jag kan bara föreställa mig hur det är eftersom jag inte kan spy längre :s


Men han kommer iaf i morron istället för då ska barnens mor ha barnen...så man får la vänta tills dess istället!

Lite besviken är man ju eftersom vi hade planer för helgen med barnen...men det är inte så mycket man kan göra när barnen blir sjuka :(
Jag är bara glad att hon blev sjuk innan hon kom hit! Men hoppas även att hon mår bättre snart...stackars liten :(


Men nu blir det ensammys ikväll istället...ska se film och har köpt Pepsi MAX och lite snask till det :p
Riktigt fredagsmys! :p


Ha en mysig kväll nu alla fina!
Kram på er!

Av Sussie - 3 februari 2012 13:13

Fredag!

Och vad ska man hitta på..?
Jo jag ska plocka iordning lite här hemma så det är fint när Roger och barnen kommer :)


Ikväll blir det lite soffmys till film och kanske lite snask till barnen...
I morron blir det Disney on ice och sen lek med barnen :)
Blir nog att åka ut till syrran så alla barnen kan leka ihop :)


Men nu städa iordning lite...diska, dammsuga och bädda sängen är det enda som måste göras så ser det fint ut här sen...
Måste fixa nån mat med! Hmm...får se vad man ska äta idag...


Aja men ha en bra helg alla fina där ute!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards