sussisviktblogg

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sussie - 8 februari 2012 23:23

Denna onsdag leder mot sitt slut...

Och vad har man gjort..?
Jo i morse kom ju pluttisen hit...och sen innan han skulle hem gick vi och handlade lite som han var tvungen att ha hem...jag blev hämtad vid Centrum och åkte ner och tränade...
Hade ätit dåligt innan träningen så jag hade ingen ork alls :( usch vad tråkigt det var och jobbigt!
Men jag pinade mig igenom 1 timma på gymmet iaf!

När man duschat och fixat sig efter gymmet åkte men till Tornby och träffade Sofie :)
Hon shoppade lite och jag var smakråd/sällskap/pina som bara gnällde över tandvärk och yrsel för att jag behövde nåt att äta...
Vi gick till Ikea och fikade...Sofie skulle ändå handla på Ikea så vi passade på att fika där :)
Sofie bjöd Sussie (en fattig student) på fika :p
Tack tack tack Sofie för en jättegod fika och ett jättetrevligt sällskap! :D

Efter Ikea följde jag Sofie till bussen och hade sån jävla tur så en buss som går förbi hemma hos mig kom med :D
Jag tänkte ju gå hem men det var ju så nedrans kallt så när den bussen kom hoppade jag på den hem :p

Ikväll har man inte gjort så mycket...pratat i telen och sms:at hehe...sett lite på film...ja det är typ det...
Nu ska man snart krypa ner i sängen och få lite sömn...
Ska upp TIDIGT i morron!
Väcka pluttis så inte han försover sig och sen åka och TRÄNA!
Hoppas jag har mer ork i morron :p

Ska även hämta mina Änglar på dagis och skola i morron! <3
Massa mys med dom ska det bli :)

Nehe...snart sängdax då!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards