sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Nått mitt nästa delmål...

Av Sussie - 11 juli 2012 15:25

Efter ett glatt resultat på vågen igår så ställde jag mig på vågen idag med...
Jag blev inte lika glad idag tyvärr...gått ner ALLDELES för mycket sen igår...men så blir det när jag inte mår på topp om man säger så...Gått ner 1,5 kg TILL sen igår...och när jag går ner i vikt pga att jag inte mår bra så går jag ofta upp lite sen när jag väl mår bra igen :( TYVÄRR!!!
Men jag har tack vare denna nedgång nått mitt nästa delmål jag satt...sätter 5 kg i taget nu...
Nu har jag 4,5 kg kvar att gå ner innan jag når mitt NÄSTA delmål! :)

Var uppe i affären idag...träffade mina gamla jobbarkompisar som stod och pratade och de gav mig massor med komplimanger för min viktnedgång :D
Blev generad när de kallade mig modell haha! Men ändå kul att höra ;)
Jag sa att jag vill gå ner ytterligare 15 kg men då sa en av dom "Hur fan ska du lyckas med det..?"
Jag har fått den frågan förut för de säger att det inte finns så mycket att ta av...som en annan gammal jobbarkompis sa en annan gång till mig "Sussie du får tänka på att dina nyckelben står ut och går du ner mycket mer kommer kindbenen visas massor och det kanske inte blir fint"
Jag hoppas ju på att jag kan gå ner lite mer över just magen och låren...armar kanske...men midja och överkroppen är jag annars rätt nöjd med för där är jag rätt "smal" nu...
Sen vet jag ju inte hur mycket kg i hud jag har heller...kanske inte kan gå ner så mycket som jag vill eftersom man får lite hud sådär som hänger och dinglar ;)

Jag är iaf HIMLA nöjd med min vikt idag (trots att jag vill gå ner mer).
Älsklingen var glad för min skull att jag gått ner men jag sa att jag vill inte gå ner på det här sättet...vill gå ner när jag mår bra istället för då håller jag vikten...det förstod han med men han är ändå stolt över mig! :)

Nu ska jag diska så jag sen kan laga mat...sen är det dax att fixa med hemmet...hoppas på att mamma kan komma förbi på fredag kväll och hämta alla kassar med kläder som jag rensat ut för att hon ska kolla om hon vill ha nåt eller skicka vidare till nästa...hört att folk "slåss" om mina kläder ;) eller alla kläder jag rensat ut kommer iaf till användning för andra i släkten och de är tacksamma för det! Så glad att JAG med kan hjälpa till ibland :D

Nej nu ska jag sätta igång...mycket svammel i detta inlägg märker jag nu men jag skyller på att jag inte ätit nåt än idag ;)
INTE BRA!

Ta hand om varandra!
Kram på er alla som förtjänar en kram!

 
 
Ullissa

Ullissa

11 juli 2012 22:45

Ett stort grattis till att komma till ett delmål!
Det är alltid skönt att rensa i garderoben, skönt att du har någon som du kan ge bort kläderna till. Eller så kan du göra som jag skänka dom till stadsmisionen.
Hoppas middagen smakade bra.
Kramisar

http://ullissa.bloggplatsen.se

Sussie

11 juli 2012 23:15

Tack tack! :)
Ja man ska ju inte kasta kläder som det inte är nåt större fel på...men det är bra när man har människor som man vet uppskattar att man ger dom kläder...det de inte vill ha får ju gärna de skänka i sin tur sen :) Men det mesta brukar visst gå åt vad jag hört...
Maten smakade kanon! ;p

Kramar!

 
Ingen bild

Tagge

13 juli 2012 01:02

GRATTIS...Att du klarat ditt delmål. Hoppas det går bra för dig och att du når din vikt du vill ha.

Sussie

13 juli 2012 12:44

Tack! Ja nån dag ska jag la nå min målvikt hoppas jag! :p

 
ana

ana

22 juli 2012 22:35

Grattis hun !!!
Jag är helt övertygad över att du kommer att fixa vilket mål du än sätter framför dig

massor med kramizar!!!!

http://www.minus83kg.bloggagratis.se

Sussie

24 juli 2012 01:17

Tack så jättemycket gumman!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards