sussisviktblogg

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sussie - 5 november 2012 17:21

Jaha...måndagen har gått den med!
Skickade iväg älsklingen och småtjejrna till "öppna förskolan" som finns här så jag fick lite tid att rensa kläder som vi hittade nere i deras förräd i källaren...massor med "nya" kläder nu till tjejerna! :D Var som julafton lite kan man säga...barnen var jätteglada för deras kläder när de kom hem och såg vad jag rensat fram :)

Ska se om jag kan ge barnen lite glass nu och sätta dom framför en film i deras rum nu så jag får lite tid att rensa lite i köket med...känns som att jag börjar komma nånstans i lägenheten nu iaf :D Gud så skönt! För HELSIKE så mycket skit de har här!!!
Det SKA BORT innan jag flyttar hit mina möbler och saker kan jag säga!

I morron är det tisdag...känner på mig att den dagen kommer gå rätt snabbt den med! Och sen kommer den stora Dagen!
Får se hur dagen går så kanske jag berättar min hemlighet för er sen på onsdag eftermiddag/kväll ;)
Beror på hur mycket tid jag har på mig förståss ;)

Nej nu är "vår" lille herre (bonussonen) lite väl högljudd! Ska ta tag i att få lugn och ro här nu så de kan koppla av lite till film...
Ha de bäst!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards