sussisviktblogg

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Sussie - 18 december 2012 13:43

Ja vad är det egentligen för kön på krabaten som ligger och bökar i min mage..? :p
På fredag ska jag på mitt andra Ultraljud och jag har varit väldigt tydlig mot alla att jag INTE vill veta nu vad det är för kön!
Men så igår kände jag det att jag tror jag vill veta!
Vet jag att det blir en flicka kan jag kolla på alla fina klänningar som finns till dom...och blir det en pojke kan jag kolla på pojkavdelningen...
Vet man inte får man ju kolla på neutrala kläder vilket det absolut inte är nåt fel på heller, men vet man att det blir en pojke säger vi, då kan jag ringa båda mina systrar och fråga om de har kvar nåt sen deras söner var små :p och blir det en flicka ja då har jag min lillasyster att ringa och se vad hon har kvar :p
Men jag vet i fasen hur jag ska göra! Det är ju inte ens säkert att de ser barnets kön på fredag ändå så kanske inte är nåt att gå och tänka på hehe...men skulle ändå vara lite bra sådär att veta vad det blir...men men får se!
Pratade med gubben om det igår att jag kanske vill veta och frågade vad han tyckte om det och han sa att vill jag veta så kollar vi det! Men ska prata med honom igen! Vill ju inte kolla om han inte vill veta lixom! Vi är ändå TVÅ om detta barn!

Nej nu har jag ont magen igen så blir att gå och lägga sig en timma innan jag ska hämta barnen på dagis! Om inte gubben hinner hem så han kan hämta dom men det får man ju se!

Vill ni så kan ni ju säga vad NI tycker jag ska göra...ska jag kolla könet (om det går) eller inte???

Ha de bra alla vännerna där ute!
Kram på er!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards