sussisviktblogg

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Sussie - 28 december 2012 16:04

Stress stress stress och så lite stress oxå...det är vad mitt liv har bjussat på den senaste veckan...
Helgen innan jul (lördag och söndag) tömde Roger och jag min lägenhet, det blev FULLT hemma hos Roger kan jag säga haha! Helvete vad trångt vi fick bo i ett par dagar...
Som tur var var vi ju inte hemma i jul...julafton var vi hemma hos min syster och hennes familj :)
Var jättekul att barnen blev  så nöjda med sina julklappar...
Kolla bara in Fabian här...


 

Fabian fick ett nytt xbox 360 med Kinect...han blev ÖVERLYCKLIG!!!


 

Jag var "Tomte" och delade ut julklapparna!


Juldagen åkte jag och Älsklingen hem till min storasyster och firade jul med min famij :) Teddy var med och det var så kul att han var så omtyckt...
Min syster Tess som är rädd för hundrar annars satt på golvet och kelade med honom massor och han skämdes bort med mat från både mina systrar och pappa :p

Sen annandagen satte vi igång med lägenheten här hemma...
I onsdags kom min Linda hit och sov över så hon hjälpte till massor och vi fick undan en hel del :p
I går åkte jag med henne in till stan för att städa min lägenhet...jag var där från 10:30-21:;20 och städade då blev jag hämtad av Linda igen som följde med hem och vi fortsatte fixa i lägenheten här...

Idag var jag i gamla lägenheten igen och var med på städbesiktningen som blev godkänd (tur för dom haha), och sen gick jag upp och lämnade in nyckeln till hyresvärden så nu är jag av med mitt gamla hem!

Jag känner att jag är rätt slutkörd nu och Linda säger åt mig att jag MÅSTE tänka på att jag faktiskt är gravid och kan inte köra ut mig så som jag gör...men vad fasen jag har ju så jäkla mycket att göra ju...hur ska jag kunna koppla av..???

Nu "hoppas jag" på att bli lite barnledig i helgen så vi kan röja som fasen här hemma så vi blir klara!
Svårt att fixa allt med tre barn hemma som tävlar om ens uppmärksamhet hela tiden...

Men nu ska jag sätta fart! Dax för matlagning snart med....


 

God fortsättning på er!


Kramar till alla er som förtjänar det!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards