sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Nu kör vi hårt igen!

Av Sussie - 27 februari 2011 22:15

Usch! I helgen har jag syndat...IGEN!
Jag blir så arg på mig själv! Vågade inte ens väga mig i fredags :(

Men i morron är det måndag och då tar vi tag i det på nytt!
Ska upp och handla grönsaker i morron tänkte jag och så ska jag leva på pastasallad ett tag tänkte jag...
Göra en sallad som räcker ett par dagar...förhoppningsvis då så kanske det inte behöver bli så dyrt heller...
Ska testa iaf :)

I morron bitti ska jag även ringa sjukhuset...
Fick ju en remiss för provtagning men vet inte alls var jag ska eller om jag måste boka tid för detta...
Är det så att det är "drop-in" så tänkte jag åka upp till sjukan redan i morron och fixa skiten så man har det gjort!
Man ska ju göra testerna på fastande mage så vill göra det direkt i morron bitti!

Pratat med en vän som har såna där drycker man ska dricka efter op:n och han hade några kvar som han sa att jag fick om jag ville så jag får testa...hoppas på att få testa dom snart så man kanske kan gå ner ytterligare lite :p
Hoppas att jag KAN dricka dom med...har ju så svårt för sånt där flytande äckliga drycker men håller alla tummar jag har för att jag ska kunna dricka dessa :)
Efter op:n får jag ju TVINGA mig själv dricka det!

Det var nåt mer jag tänkte skriva om men det har jag glömt bort vad det var...så är det när man börjar bli gammal ;)

Skriver igen när/OM jag kommer på vad det var :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards