sussisviktblogg

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Sussie - 25 september 2011 23:16

Min ÄLSKADE systerdotter Denice (även kallad Skrållan) fyller 6 år idag!!!
Hon har ALLTID varit nåt speciellt för mig...sen dagen hon föddes har hon varit "MIN lilla flicka"...
Och idag fyller hon hela 6 år!!!
Tänk vad tiden går...


Här kommer lite bilder på henne...hittat några gamla bilder på henne som kommer här först:


     


 


Och här är "nyare" bilder...tagna i år:


 


 


 


GRATTIS SKRÅLLAN PÅ



DIN 6ÅRS-DAG!



Moster ÄLSKAR dig!!!

Av Sussie - 25 september 2011 19:09

Min lördag var hur kul som helst!

Pernilla och Andreas kom förbi en sväng...Pernilla och jag skulle dela på en 3 liters vin...innan jag skulle ta bussen till stan följde jag med dom till affären med...
Träffade då även Linn och hennes kompis...

Blev ju bjuden på lite party igår...
Åkte ner till stan och hämtade upp Eke och så tog vi en taxi hem till Carina...
Carina hade även en tjejkompis där...och sen kom även Mats dit...
Vi hade en jättetrevlig kväll! :)
Carina kände att hon inte orkade följa med ner på krogen :( lite tråkigt men jag, Eke och Mats åkte ner iaf...
Hade hur kul som helst!

Här kommer lite bilder från igår...


 

Här är jag! Med ett glas vin...


  Pernilla och jag...


 

Andreas och Pernilla...


 

Posa Sussie posa!
Blev en snygg pose eller hur? HAHAHA! Men bjuder på den bilden ;)


 

Snygga Sussie och Snygga Pernilla...


 

Eke när vi väntar på taxin till Carina...


På Hamlet träffade jag Johan som jag inte träffat på evigheter...

   

Mitt största fan på Hamlet!
Han jag berättade om sist som sa att "Du har ALLT"
Han sa när han såg mig denna gång "Det är ju DU...du som är så jävla vacker..."
Fick höra det MÅNGA ggr under kvällen...och så skulle han viska nåt till mig och sen sa han "Fan du lutar ju gott med"
HAHAHA! Roliga de är! ;)


I morse när jag vaknade hade jag inte lika kul :(
FYYY så dålig jag var! :(
Kunde inte gå ur sängen för jag trodde jag skulle spy, men det kan jag ju inte längre...
Usch vilken baksmälla jag haft idag...
Förflyttade mig från sängen till soffan efter en bra stund...sett film hela dagen...

Ringde Pernilla som jag visste var i samhället men en bit bort för att fråga om hon kunde köpa en Pepsi MAX åt mig...hon var just då på väg till affären så det kunde hon...så kom hon med den senare på dagen och när hon väl kom beställde vi pizza för de var hungriga och jag visste att jag inte skulle ställa mig och laga mat idag när jag mår såhär...
Haft en trevlig stund med henne idag med :)

Nu har Pernilla och Andreas åkte hem och jag ska lägga mig i soffan igen under mitt täcke och se film igen :p

I morron ska jag träffa min Linda! :D

Hoppas ni haft en UNDERBAR helg!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards