sussisviktblogg

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Sussie - 22 september 2011 23:30

Nu känns det som att det håller på att vända för mig igen...till det bättre :p
Idag har jag pluggat religion B...fått första delen klar av 2 för denna gång...
Hann inte göra del 2...ville så gärna få den klar tills i morron men så kom Sofie och jag hann inte helt enkelt...


Men innan Sofie kom hann jag att diska undan disken och plocka iordning lite :)
Sen kom ju då Sofie...jag provade en jacka hon köpt som inte passade henne...
Så nu är den MIN! Eller jag betalar den i morron som först men DÅ är den min! ;)


   
Såhär kommer jag se ut i vinter ;)
Har dock inte tagit bort lapparna än som ni ser...


Vi gick upp och kollade på Klädjätten om Sofie hittade en annan jacka men med hennes svåra beslutsångest så gick vi därifrån UTAN jacka ;)
Men lite mat handlade vi iaf :)
Sen hem hit och lagade maten och jag kollade igenom kläderna jag fick lite snabbt...


Vid 21:30 följde jag henne till bussen och nu har jag diskat (igen), duschat och ätit kvällsmat...ska packa väskan med inför i morron :p
Vi har bestämt nu att vi SKA åka och bada i morron :p
Fasen vad kul det ska bli!
Hoppas även att Stephanie 17 månader uppskattar det :p


Tog lite bilder på mina älsklingar härom dagen med...eller 2 av dom iaf...
De måste jag ju lägga upp här med ju...


 
Ser ni vilken jäkla plats han tar i sängen???
Min busiga lilla pojke :p


 

Min underbara Zingo!


 

Luffis ligger på mitt bröst...såhär ligger hon ofta när jag ska sova :p
Sååå mysigt!


 

Zingo vid sin vattenfontän :)


Nu ska jag packa väskan och gå och lägga mig!
Sov gott!
Kram på er!   

Av Sussie - 22 september 2011 10:52

Nu hoppas jag igen!
Ska jag bli besviken denna gången med???

Jag hoppas inte det!
Fick en så bright idé idag när jag vaknade!
Ringde upp min lillasyster och berättade idén...och hon svarade "Kanske!" :(
Så därför vet jag inte än...men hon sa att det inte är omöjligt iaf!

Det är nämligen såhär: Min systerdotter som alltid har varit "MIN FLICKA" sen dagen hon föddes fyller 6 år på söndag...
(Jisses vad tiden går fort). När Rasmus fyllde i Januari tog jag med mig barnen till simhallen...och det vill jag även göra med Denice...så jag ringde och kolla om de kan i morron så vi alla kan åka och bada med barnen :)
Hoppas de vill!!!
Sen ska hon självklart få present med...men det har jag inte köpt nån än...får se om jag kan köpa nån i morron eller om jag får göra det i helgen för hon fyller ju faktiskt inte förrän på söndag som sagt!

Men nu HOPPAS jag på att få åka och bada med barnen...lära dom simma...de har aldrig gått på simskola men när vi badade i januari så försökte jag lära dom och de var himla duktiga så jag tror de klarar det denna gång faktiskt! :)

I morron ska jag även till skolan på morronen och sen träffa Pernilla på stan efter det...vi ska gå och luncha ihop :p

Nu har jag berättat om mina planer för er!

Just det!
Det blir Ullared för mig med...den dagen det var tänkt från början...
Jag ville så gärna dit så ringde igår och kollade om jag inte kunde få åka med ändå...och det fick jag! Så nu är det "bra" igen...för nu...
Bra va?

Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards