sussisviktblogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Sussie - 16 september 2011 17:33

Åh!!! Nästan en hel månad kvar ju...känns som så iaf!
Men snart...snart...SNART!!! :D

Åh vad kul det ska bli!!!
Sa till mig själv (och andra) att jag INTE ska skriva en lista denna gång för det blir ändå inte att man tittar på den...
Men vad har jag gjort..? Jo, skrivit en lista! En liten snabb lista iaf :p

I oktober åker jag och shoppar i Ullared!
Wohooo!
Får se hur det går denna gång haha!
Vi ska ju ha med oss min minsta systerdotter som är 1½ år...sist vi hade barn med oss (min DÅ lilla systerdotter som bara var ett par veckor gammal) höll jag på att slå ner flera stycken då de bara går och inte tänker på att det ligger en bebis i vagnen...jävla idioter!
Men jag är inte rädd att säga vad jag tycker haha!
Så ska ni till Ullared nån...som har svårt att ta hänsyn till andra...håll er borta från Ullared just den dagen vi ska dit så slipper ni bli utskällda av mig ;) Hahaha! Återkommer om exakt datum då jag är osäker på vilken dag vi sa ;p

Ååååh ska bli sååå kul att få shoppa lite :p
Så sa jag till mamma idag som oxå ska med: "Jag kan köra första biten!"...kör ju så sällan bil eftersom man inte har en egen och jag ÄLSKAR att köra bil! :p
Så får la hoppas man får köra lite brumbrum iaf :p

Längtar...längtar...LÄNGTAR!!!

Kram på er!   


Av Sussie - 16 september 2011 13:04

Inte sovit speciellt många timmar inatt...men de få timmar jag sovit har varit super! :p

Sen ringde klockan och jag skulle upp...fasen vad trött jag var! Jag orkade inte gå upp så väntade tills jag bara hade 45 min på mig att fixa mig och äta frukost innan bussen gick...
Slängde i mig frukosten, vilket INTE var en bra idé...DUMPING!
Skulle sätta i linserna och kände bara NU spyr jag! Och när jag bestämde mig för att inte spy så kände jag NU svimmar jag!
La mig på sängen 5 min...då gick det över! Så var nog bara att jag var tvungen att lugna ner mig och sträcka ut magen lite...sen iväg till bussen och skolan!

Efter skolan gick jag upp till stan och träffade Pernilla som skulle på 2 möten...följde med henne på dom....
Sen var hon tvungen att åka hem så då gjorde jag detsamma! Nu sitter jag och mumsar rester sen igår ;)

Nu är det HELG! Får se vad man hittar på att göra med den!
Hoppas ni får en underbar helg alla söta och underbara!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards