sussisviktblogg

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Sussie - 27 september 2011 19:29

Snoozade om och om igen i morse...ville verkligen inte gå upp!

Men sen fick jag sms och då var jag ju bara tvungen att öppna ögonen för att se vem som ville mig nåt....
Ringde upp min vän och sen var det ju bara att tvinga sig upp!

Sen undrade grannen om jag ville följa med henne och handla så då gjorde jag det och sen upp hit och fixa lite...
Sen ringde en annan vän och ville att jag skulle möta henne i Tornby så var bara att ta en promenad dit och träffa henne :)
Sen en promenad till affären här hemma med en annan vän i örat innan man gick hem...
Jisses! Vissa dagar har man verkligen kontakt med många av ens vänner...sen kommer det dagar då det känns ensamt och man tror inte man har en enda...men man vet ju att de finns där ute ändå :)

Förkylningen blir bara värre och värre :(
Kände mig riktigt dålig när jag var i Tornby förut...men nu har jag fått i mig en kopp varm obo'y så nu känner man sig lite varmare och lite piggare :)
Ska snart ställa mig och skära lite grönsaker som jag ska äta till kvällsmat...

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards