sussisviktblogg

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Sussie - 23 september 2011 21:57

Kunde inte sova inatt :( klockan var närmare 3 innan jag lyckades somna...och klockan ringde kl 6 så blev inte mycket sömn för mig inatt :(


Gick upp och gjorde mig iordning och tog bussen ner till skolan...
Linda och jag fick reda på att det vi gjort hittills i Filosofin har gett oss ett G i kursen :)
Så nu kan vi lägga den åt sidan för nu och så tar vi nästa ämne...
Sen om man hinner så kan man ju jobba vidare och kanske få ett högre betyg...


Sen gick jag på stan...
Medan jag väntade på Pernilla gick jag in på H&M och kollade lite...
Köpte detta:


 

Parfym för 49,50 och snoddar för 19,50
Billigt och bra! ;)


Sen gick jag vidare till Ur & Pen...köpte dessa:


 

29 kr för alla örhängen...men köpte bara ett par idag :p


Sen träffade jag Pernilla och hennes vän Angelica...
Vi gick en sväng och sen åt vi på Subway...gott! :p


Sen hittade vi en rätt rolig affär som hade utförsäljning på hela sortimentet...köpte dessa:


 

Kostade bara 20 kr :p
Fina va?


Sen var det dax att gå och möta upp syster, svåger och de 3 Änglarna!
Ååååh vad roligt det var att se de små barnen bada och ha kul...
Och vad kul lilla Stephanie tyckte att det var :p
17 månader gammal och flirtar i badvakten haha! Såååå söt hon är! :p


När vi badat i 3 timmar var det dax att duscha och åka hem...men först ville barnen ha glass så det köpte jag åt dom...


       
Här är mina UNDERBARA små Änglar!!!
Stephanie 17 månader, Denice 6 år på söndag och Rasmus 7 år
Mosters sötnosar!!!


Sen när de tog bilen hem till sig tog jag bussen hem till mig...
Blev dålig på bussen...kände mig sååå trött! Höll på att somna! Sen när jag gick av bussen kände jag att jag har inga krafter kvar och ville bara lägga mig ner och sova! Trodde jag skulle falla ihop!


När jag kom hem satte jag mig i soffan och vilade...sen piggnade jag till lite så tvingade mig själv upp till affären och handla lite...
Sen hem och skära grönsaker och duscha! Hade ju inget schampoo, balsam eller tvål med mig till simhallen så fick duscha ordentligt hemma istället...
Precis när jag kom ut ur duschen ringer telefonen...min granne som behövde barnvakt till deras lilla son...
Var bara att slänga på sig lite kläder och springa över :)
Jag och Sebbe hade hur kul som helst! :D
Han är helt UNDERBAR!!!


 

Se så sööööt han är! :p
Den lilla busen!


Nu ska jag se klart på "En prinsessas dagbok" som är på TV...har den på DVD men det var LÄNGESEN jag såg den nu så får passa på när den visas på TV ;)


Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards