sussisviktblogg

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Sussie - 25 mars 2011 09:15

Jag är fortfarande genomförkyld!!!
Orkar inget!
Så nu har jag inte varit ute på promenad sen i onsdags och ärligt talat så blir det ingen idag heller för jag har inga krafter :(
Jag bara nyser och snyter mig hela hela tiden :( fått sår under näsan till och med fastän att jag använder såna där pappersnäsdukar istället för vanligt papper...

Min bästa vän här hemma nu är min påse med Fisherman´s friend. Påsen kommer dock ta slut idag så måste upp och handla det sen så då får jag röra lite på mig iaf ;)

Ställde mig på vågen idag! -1,4 kg sen i måndags...rätt ok tycker jag :)
Provsmakade ju på kryddpartyt och gick upp lite så därför är det inte större viktnedgång än så...men är glad att jag gått ner det jag gick upp :)
Total viktnedgång inför op: 5,8 kg Kvar att gå ner: 5,2 kg

Om man räknar från det jag har vägt som mest som var i augusti 2010 så har jag gått ner 14,7 kg :)
Det känns riktigt bra! :D
Jag är så stolt över mig själv som gått ner så pass mycket! :)

Och idag mailade jag även "rektorn" på skolan och frågade om skolan fick vara kvar då de förhandlade nu om vilka skolor som skulle få fortsätta i stan...fick svar snabbt och hon sa att de får fortsätta! :D
Åååh! Jag är så glad! Jag går på världens bästa skola och jag vill verkligen inte byta!

Detta är nog VÄRLDENS BÄSTA DAG! Trots att jag är så förbannat förkyld!

Ha en bra dag!
Kram

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards