sussisviktblogg

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Sussie - 31 mars 2011 22:15

...ja det ska jag börja göra från och med nu! :)
Idag kom min stegräknare på posten! Och det var ju bra att den kom idag då jag var hundvakt!
Idag har jag gått MASSOR! Eller mer än jag brukar iaf ;)

Eftersom posten kommer runt 14-14,30 så är det ju inte förrän promenaden vid 15 som jag började räkna stegen...men från 15-NU har jag gått...



...8918 steg!
Innan dess hade vi varit ute och gått ett par gånger med, med en totaltid på ca 50 min så hade jag haft min stegräknare på mig då med så hade jag gått bra mycket längre än dessa 8918 steg ;)
Jag tycker det är rätt ok sådär iaf för att vara jag ;)

Hämtade även ut mitt paket från Modifast idag :)
En vän följde med mig upp till affären och hade hand om Enzo medan jag sprang upp och hämtade ut paketet...



6 kartonger med shake
1 kartong med soppa
2 kartonger med bars (2 olika smaker)
Walking Trainer Plus
Shaker


Allt det var ett paketpris
Sen köpte jag även till Mini meal pasta och grönsaker bara för att få tugga på nåt med men det är mycket få kalorier i det :) (152 kalorier)
Smakade den idag och den var helt ok! JÄTTEGOTT om man jämför med det jag dricker :s mår illa bara jag tänker på flytande nu...men SKA leva på det de 2 sista veckorna sen! Så denna och nästa vecka får jag äta lite sånt här annat! Barsen är jag däremot försiktig med för de innehåller lite mer kalorier (240 kalorier i Modifasts bars)

I morron blir det en promenad igen :) antingen ner till stan eller gå och möta Linda och Enzo som jag ska plugga spanska tillsammans med :)

Enzo sov här inatt! :)
Det har gått sååå bra! Han låg hos mig i sängen igår kväll en sväng men det blev nog för varmt för honom så han gick och la sig antingen på golvet eller i soffan...men när jag vaknade hade jag en misse brevid mig och en misse på mig :) mina flickor låter sig inte skrämmas av den stora hunden ;)

Min pojke däremot är lite mer försiktig! Men ikväll kom även han fram och nossade lite försiktigt på vovvens bakdel ;)
Men så såg jag tassen höjas så då sa jag ifrån innan han slog vovven i rumpan :)
Är så glad att det går så bra mellan Enzo och mina missar :)

Men ikväll när vi gick ut och träffade Linda blev Enzo såå glad! Men Linda blev nog ännu gladare att få se sin vovve igen ;)
Jag blir så glad när jag ser sån kärlek mellan en människa och ett djur! (=sann kärlek!)

Nu är jag trött och ska krypa ner i sängen och soooova!
Sov gott!

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards