sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

Ultraljudet

Av Sussie - 22 december 2012 11:38

Igår var vi och kollade vår lilla bebis i magen igen :)
Det var nu 3:e gången jag fick se den :) först i vecka 14 (13+3) och sen när en snabbis bara för att se så den mådde bra när jag var sjuk och låg på akuten och så igår vecka 20 (19+4).
Allt såg bra ut vad hon kunde se sa hon :) Det är en väldig fart där inne sa hon även denna gång och hon hade svårt att kolla hjärtat på den då den inte ville ligga still :p
Men hon kollade hjärtat flera gånger och sen låg den stilla en stund och hon hann att se lite och hon sa att ALLT ser bra ut med bebisen :)
Gubben frågade henne om hon sett könet, hon sa att hon inte kollat det och frågade om vi ville veta...vi har ju pratat om det men jag var så osäker om jag ville veta så jag sa att jag inte visste och då sa hon att vi väntar med den saken :)
Så jag vet inte vad det är för fillur än :p


 

Min lilla Alien :)
Vi fick ett jättefint fotavtryck på den här bilden iaf :)
  


Jag börjar känna den mer och mer nu :) Förut var det mest på kvällarna när jag lägger mig i sängen men nu känner jag av den flera gånger om dagen :)
Mysigt är det samtidigt som det känns lite kusligt att det rör sig så inne i ens mage :p
Åh vad jag längtar tills i maj då jag får se min lilla Ängel jag har i magen :p ska bli så underbart <3

Nu väntar jag på att gubben ska komma hem, han lämnar barnen hos deras mor sen ska vi nog när som helst iväg och låna lastbil och tömma min lägenhet!
Jag är redan stressad eftersom klockan redan är 11:48 men jag hoppas verkligen att gubbens bror har tid med oss snart så vi kan ses...
Kommer ju ta sin lilla tid att tömma min lägenhet lixom :s
I morron får vi hem barnen igen och sen är det jul, sen i mellandagarna är det tänkt att vi ska ha dom :s men får se om de kanske kan vara nåt hos deras mamma eller hos min syster så vi kan städa min lägenhet med innan nyår. Sen ska ju nyckeln in!
Men gud så skönt det kommer vara när allt är klart sen!

Om jag inte hinner skriva nåt mer innan jul nu så önskar jag er en RIKTIGT GOD JUL!!!
Hoppas ni får en underbar julhelg!
Många kramar!

 
 
Ingen bild

Tagge

22 december 2012 16:46

Va bra att allt är bra med bebisen. Vad menas med 19+4?
Va synd att det va flytt idag hade inte tid då hade annars hjälp dig. Vill önska er en god jul och ett gott nytt år. :)

Sussie

23 december 2012 01:35

19+4 betyder att jag är i vecka 19 plus 4 dagar och då räknar man det som vecka 20. Lite krångligt jag vet hehe.
Ja fasen hade inte varit fel med lite hjälp men vi har burit och kånkat hela dagen, nu som först får vi krypa ner i sängen :p
Ha en riktigt God Jul!!!
Kram

 
M Anneli A

M Anneli A

23 december 2012 23:24

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR .

Jag har börjat med att samla in lite pengar till Unicef. Snälla hjälp till med några kronor.

Kramar ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se/2012/12/23/9192148-anneli-gustavssons-insamling-hjalp-till-att-samla-in-lite-pengar/

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Sussie

24 december 2012 22:47

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar jag dig med! :)

Åh vilken fin människa du är som samlar pengar till bra saker :)

Kramar!

 
Ingen bild

Tagge

25 december 2012 17:44

Ok då förstår jag. :-). Hoppas du hade en bra julafton. :-)

Sussie

25 december 2012 23:37

:)
Haft det jättebra både igår och idag då vi firade hemma hos Tess med pappa och syskon :)
Hoppas du haft det trevligt du med! Och god fortsättning! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards