sussisviktblogg

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sussie - 13 november 2011 20:16

Bakis! Har legat och sovit på soffan ett par timmar nu i eftermiddag...
Har inte ätit som jag ska idag heller för jag har varken varit sugen eller orkat, mått illa och varit yr hela dagen...inte bra att dricka vin ;)

Men ikväll har jag iaf gjort vegetarisk pytt i panna och tänkte berätta vad jag har i det...


Vegetarisk pytt i panna!

Röd lök
Potatis
Broccoli
Gröna bönor
Blandade bönor

Salt och peppar

Rödbetor till förståss!


(Man kan blanda i i stort sett vad man vill! Men detta var vad jag hade hemma idag)


 

Ikväll är det BECK!
Missa inte det!
Jag ska se det iaf! :)

Kram på er!   

Av Sussie - 13 november 2011 12:02

Min lördagkväll hade jag planerat i soffan...låg och kollade på film...
Vid 20-tiden får jag ett sms från Jennie som frågar om jag ska med ut...
Jag sa att jag har inget att dricka men kan ju komma och vara med ändå men festa nyktert...ja det gick ju sådär kan jag säga ;)

Men sminkade mig lite snabbt bara och sen satte jag mig på bussen och åkte iväg...
På festen var Jennie, Sara, Joppe, Johan och Tjåke (stavas det så?)...
Vi hade hur kul som helst kan jag säga! :D
Tog en del bilder men jag vet inte vad de säger om att hamna på min blogg så jag vill inte lägga ut bilder på dom ;)
Men en på Jennie och mig kan jag lägga ut...hon får säga vad hon vill haha! ;)


Jag hade verkligen JÄTTEROLIGT igår!
MEN! Jag fick vin av Jennie och det slog till ordentligt!
Jag har flera minnesluckor vilket jag väldigt sällan får...och inte såhär som jag fick denna gång...
Jag gjorde saker jag inte gör annars...
Jag var SKETFULL med andra ord haha!


Men huvudsaken är ju att man har kul eller hur ;)


Efter krogen åkte vi hem till Tjåke...Jennie och jag deckade på soffan haha!
Så i morse när jag vaknade hade jag så jäkla ont på sidan av låret...hade legat i skarven och jag kunde knappt gå i morse för jag hade så ont :(

Satt en bra stund och pratade med Jennie Tjåke och Joppe innan man tog bussen hem...
Jag har haft det jätteroligt verkligen!
Tack alla som var med! :D

Ringde Emelie på bussen med och sa att jag inte tränar idag för jag är så bakis :( mådde sååååå illa på bussen...och det snurrar i huvet på mig...
När jag kom hem nu tog jag ett glas Pepsi MAX och svalde mina morrontabletter...ska se om jag kan få i mig nåt att äta med...

Vägde mig nu när jag kom hem med...jag trodde inte mina ögon när jag såg nuffrorna på vågen...
Igår vägde jag 113,8 kg och idag 112,1 kg!
Tänk om det håller i sig så jag får rapportera en sån stor skillnad på onsdag när jag ska rapportera veckans resultat i utmaningen :D
Men antagligen så går jag la upp under dagen eftersom jag drack alkohol igår...
Men man kan ju hoppas ;p

Nu blir det soffan och FILM!
Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards