sussisviktblogg

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Sussie - 25 november 2011 15:56

Efter skolan idag följde jag med Linda och jobbade lite...tog inte alls lång tid...
Sen hem till henne och hämtade Enzo...tog en promenad hem till mig med honom...
Så idag har man besök av lillgrisen ;)


 

Världens lyckligaste lilla skitgris! ;)


Skickade till min mamma på msn idag...jag har inte pratat med henne sen i lördags men eftersom jag inte kunnat sätta in pengar till henne idag för min mobilräkning (mamma står på mitt abonnemang) så hörde jag av mig och berättade som det var...att min internetdosa är borta och att jag får sätta in pengarna på annat sätt...
Då passade mamma även på att berätta att Emelie som jag inte heller pratat med sen i lördags avlivas deras katt Sandybell idag :(
Hon är bara en månad yngre än Zingo dvs 2,5 år gammal :(
Zingos flickvän!
Blev jätteledsen när mamma berättade det och därför ringde jag upp Emelie idag för att kolla när och hur de gör det...
Svaret blev att Leffans mamma är iväg JUST NU med henne och tar bort henne :(
Jag vet alltså inte om det är klart eller om det sker just nu eller snart...tycker inte om den känslan :(

Jag frågade även Emelie så Leffans mamma är MED henne när det sker...så hon inte bara lämnar lilla Sandybell där och åker utan att hon är med under hela tiden...
Usch jag skulle vilja vara där...trots att jag lider så mycket när det sker så vill jag att de ska känna att man är där med dom ända in till det sista...
Jag mår så dåligt när det händer djur nåt...
Men det går inte ha en katt som kissar inne...det vet jag ju med...
Men det är ändå jobbigt att behöva avliva ett djur...oavsett orsaken!


 
R.I.P lilla Sandybell!   


Av Sussie - 25 november 2011 08:36

Var riktigt skönt i sängen i morse...ville inte gå upp!
Men tvingade mig upp när klockan ringde...eller ja självklart snoozade jag en stund som jag alltid gör :p
Upp och åt lite keso och drach lite juice och svalde mina tabletter...
Sminkade mig och så med förståss...
Så nu är jag klar för att gå till bussen!

Ska ner och möta Linda och ha sällskap med henne till skolan!

FRRRRREEEEDAAAAAG idag med! :D
I morron tänkte jag sova tills jag vaknar men det får jag ju inte då jag ska ha barna i morron...
Nej det är inte bra än och jag har INTE pratat med min syster på en vecka men min svåger frågade om jag kunde ta hand om barna några timmar och det är inte dom jag är osams med och de träffar jag gärna! Så jag kan inte säga nej!

Nu ska jag gå till bussen!
Men först delar jag med mig av en bild på mig...


 

Ser lite grön ut haha! Men det är nog bara för att jag inte tänt nån lampa...HOPPAS JAG! ;)


Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards