sussisviktblogg

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Sussie - 15 november 2011 20:12

För två år sen bodde jag och min lillasyster grannar här...
Men när de sa till mig att de skulle flytta så började även jag leta lägenhet på andra ställen...

Men som studerande och ensamstående så har man inte massa pengar...så FORTFARANDE bor jag kvar här :(
Jag har sökt lägenhet i TVÅ ÅR!!! Men antingen är de för dyra eller så går de till annan sökande...
Jag vill vill vill komma härifrån!
Men jag kan inte ta en annan lägenhet med min dåliga ekonomi :(

Idag ringde jag två stycken privata hyresvärdar...den ena var inte sådär jättetrevlig att prata med...men den andra var UNDERBAR! Vi pratade ett bra tag faktiskt :) Hur underbar som helst!
Men tyvärr hade de ingen lägenhet just nu...eller jo i Åtvidaberg hade de men där vill inte jag bo!
Jag vill bo i Linköping!

Har ett tag tänkt på en lösning...idag kollade jag upp det...men inte fått svar än...får se om man får ett positivt svar...men hoppas inte för mycket för jag blir bara besviken...men ljuger om jag säger att jag inte hoppas alls! För det gör jag!

Av Sussie - 15 november 2011 17:38

Jag tycker inte om när mina planeringar spricker...men jag är inte lika känslig nu längre verkar det som som jag var för bara några månader sen...

Idag skulle jag vara hundvakt åt lilla Enzo...
Linda ringde i morse och vi bestämde att hon skulle komma om nån timma och lämna grisen ;)
Men bara kanske 30 min efter det ringer hon igen och säger "Nu måste du komma hit! Vi ska vara i skolan kl 13!"
Jaha sa jag, varför då?
"Vår nya lärare är där och vi ska träffa henne! Annars får vi vänta tills nästa vecka"

Var bara att fixa sig lite snabbt och ta en promenad till stan!
Linda och Enzo kom och mötte mig förståss :)
Åt lite frukost hemma hos Linda innan vi drog ner till skolan...
Den nya läraren är JÄTTETREVLIG och det känns bra för oss nu kan jag säga! :)

Åkte med Linda hem och sen tog jag faktiskt bussen hem...det är så kallt ute ju! :s
Jag är så trött med! Blir så den här årstiden...
Vill ha VÅÅÅÅR!!!

Nu ringde min kära storasyster...
Skriver mer sen!

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards