sussisviktblogg

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Sussie - 27 november 2011 23:40

Hmm...skulle simma INNAN jag ska till Linda i morron...
Vi har bestämt att ses SENAST 11 för att hinna med allt vi måste i skolan...
Kollade motionssimmstiderna och i morron börjar det kl 10...då hinner jag ju fan inte :(
Jag blir såå jävla irriterad!
Tisdag och framåt börjar det 06:30 ju...varför inte på måndagar???

Skit oxå!
Jag som var så taggad!

Av Sussie - 27 november 2011 23:23

Jag har sagt det så många gånger...men ALLTID så kommer det nåt i vägen...
Men NU har jag inga ursäkter längre...
Nu ska jag ta tag i det här...och mig själv!

I morron åker jag ner och simmar!
Kan inte skjuta upp träningen mer...visst det har ju haft sina orsaker varför jag inte kunnat simma men just nu har jag inte det problemet så nu SKA jag simma!
Men i morron iaf är det ensam :( gillar det inte riktigt men måste lära mig det med!

Efter träningen (som jag kallar även min simning) så ska jag möta Linda!
Vi ska plugga MASSOR i morron!
Företagsekonomi B och samhällskunskap B!
För hoppningsvis ska vi bli klara med samhällen denna vecka och få ett VG i kursen! :D
Jag kan inte lova att jag blir klar med mitt arbete för det är tänkt att jag även ska skriva filosofiprov på fredag...får jag bra på det provet så har jag ett VG även i den kursen :D
Så hoppas på att bli klar med både Samhällen och Filosofin denna vecka :p

Oj nu blev det lite skola med...var inte tänkt hehe

Men iaf...i morron ska jag SIMMA!
Men nu...SOVA!
Natti!

Av Sussie - 27 november 2011 15:32

Blev inget inlägg igår...
Jag hade fullt upp hela dagen!


Vid 11 kom tre av mina Änglar hit...Rasmus, Denice och Stephanie...
Rasmus var bara här en stund sen sprang han ner till Jimmy ;)


Men en bild hann jag få på oss alla iaf :)

 


När Rasmus gått till Jimmy tog jag med mig Denice och Stephanie upp på vinden och plockade fram julsakerna...
Åååh Denice var såååå duktig som hjälpte mig med lilla Stephanie där uppe :)
Och det första Denice ville göra var ju att klä julgranen :)
Det är klart de små ska hjälpa till med det så vi satte igång att fixa den det första vi gjorde...
Jag satte på julmusik på datorn för att skapa lite julstämning...och "Tomten jag vill ha en riktig jul" med Busungarna var en favorit tyckte både Denice och Stephanie ;D
Stephanie stod och hoppade och dansade till den...lilla stumpan!


Sen ville Denice med gå ner till Jimmy...så när hon var iväg så passade jag på att söva Stephanie...
Precis när hon somnat kom Denice tillbaka...Jimmys och Kattas lilla son som Denice ville träffa låg och sov så hon tyckte inte att det var kul där då ;)
Men då hjälpte hon mig att stryka gardiner och sätta upp dom och stakar och allt :)
Hon var såå duktig lilla stumpan som hjälpte till med allting!
Och hon klagade inte heller utan hon tyckte det var kul! :)


Här kommer lite bilder på hur fint vi gjorde det:


 

Mitt minikök!



 
Balkongdörren


  Rumsfönstret!


  Rumsbordet!


  Granen!


  Sängbordet! -Denice bestämde att tomtarna skulle stå här!


  "Sovrummet"!


Tack snälla Denice för hjälpen!


När Stephanie vaknade fick de en macka...
Leffan skulle laga mat när han kom hem så jag skulle bara ge de en macka sa han...


 


Precis innan Leffan kom fick jag ett sms från Jennie som frågade vad jag skulle göra på kvällen...
Inget speciellt sa jag...hon ville ut och jag sa att jag kan försöka hitta nån som har vin så kan vi dricka lite och ha trevligt...
Frågade min kära granne och vän Katta om hon hade nåt vin...hon hade en flaska och så sa jag att hon gärna fick komma upp med...hon måste ju med få vara lite "barnledig" ibland och roa sig lite :)
Hon tackade ja och jag gjorde mig iordning inför kvällen...


 
Så blev det!
Bytte tröja sen bara ;) Jennie fick vara med och välja för jag visste inte alls vad jag skulle ha ;p


Sen iaf kom Katta och Jennie och vi började dricka lite :)
Satt och pratade tjejsnack och hade en JÄTTETREVLIG kväll!
Vi bestämde att åka ner till Hamlet (vi fick även med oss Katta) och träffa Tobbe och även en kille jag snackat med på msn ett tag som jag inte vågat träffa...han är inte min typ har jag känt så inte velat träffa honom...men han har tjatat så jag sa att kom till Hamlet så ses vi där!
Han kom! :s Hahaha! (trodde inte han skulle det)




Träffade även Eke och Ella på Hamlet! :)
Och MASSA andra! Åsa förståss och Tomas! Ja alla var där! :D
Hur kul som helst!


Jennie, Tobbe och Chrille (? hette han så? Aja, Tobbes kompis iaf)


 
Ella och Eke! :)


Haft HUR KUL SOM HELST!
Men fasen vad bakis jag var i morse haha!
Jennie sov på min soffa och hon var med bakis...vi beställde pizza och jag fick i mig en slice :p


Nu har Jennie åkt och jag ska lägga mig på soffan och fortsätta vara bakis resten av dagen ;) bara mysa till film! :p


Tack ALLA för en UNDERBAR kväll! Jag hade så jävla kul!
Och snart måste vi göra om det!


Kram alla mina fina läsare!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards