sussisviktblogg

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sussie - 24 november 2011 21:27

...men egentligen har jag inte gjort nåt vidare duktigt men det känns ändå bra med det jag fått gjort!

Tvättade idag...skrev jag ju förut...alla gardiner tvättade, sängkläderna tvättade och allt annat med som skulle tvättas!
Fixade oxå ihop alla sopor som skulle kastas och gick ut med...inte heller speciellt jobbigt men jag tog tag i det och blev av med skiten och det känns bra!
Sen kände jag att jag lika gärna kan ta med mig panten upp till affären så man blir av med den med...
Så handlade jag lite med..men måste bara säga att det är VÄLDIGT störande när en familj låter sin lilla 2-3 åring panta när det är kö bakom...det tar ju längre tid för de små att panta än om de gjorde det själva lixom...så då blev jag lite irriterad!

När jag var klar i tvättstugan var allt torrt och klart så när jag kom hem så vek jag allt och la in där det skulle vara i garderoberna...bäddade även sängen med rena lakan så allt är klart när jag ska sova...

Så egentligen har jag inte gjort nåt speciellt idag men ändå så känns det bra och jag känner mig ändå lite duktig! ;)

Nu ska jag fortsätta se på tv..."Lyxfällan" just nu!
Sen blir det en dusch innan "Sex and the city" och sen sova!

Ha en bra kväll!
Kram på er!   

Av Sussie - 24 november 2011 14:59

Mina batterier i vågen har tagit slut så jag får hoppa över denna vecka i utmaningen...
På ett sätt är det skönt att inte kunnat väga sig på en vecka samtidigt som jag känner en oro för att ha gått upp massor när jag väl kan väga mig igen...

Iaf...idag sov jag LÄNGE!
Förstår inte att jag är såå trött! Men jag brukar vara så på hösten/vintern...men såhär...jisses!
Klockan ringde kl 10 i morse som alltid när jag inte ska upp till skolan...istället för att sätta mobilen på snooze så stängde jag av larmet och somnade om...nästa gång jag vaknade och kollade på klockan var hon 12:20 nånting...
Fick då hoppa upp så man inte sover bort hela dagen...men jag hade kunnat somna om IGEN och sovit hur länge som helst!

Har länge idag gått omkring med pyjamasbyxor på mig...
Det brukar ju vara resår i pyjamasbyxor och det är det även i mina...
Men ändå...fast jag jag hade resår i dom så när jag gick ut i köket för att hämta dricka så kände jag hur de åkte längre och längre ner...helt plötsligt satt de nere i knävecket...
Så bokstavligt talat så stod jag med byxorna nere haha!

När jag låg i soffan och kollade på film så låg typ pyjamasbyxorna brevid mig trots att jag hade dom på mig...


Jag är såååå seeeeeeg i huvet idag...har sovit för mycket känner jag!
Men vad fan är man trött så är man ;p eller hur?
Sett film ända sen jag vaknade...
Men nu har jag dragit ner alla gardiner, tagit bort sängkläderna och samlat ihop alla handdukar och skit som ska tvättas...
Kl 16 börjar min tvättstugetid!

I helgen ska jag julpynta! :p
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards