sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Mitt 2011

Av Sussie - 18 november 2011 15:53

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En Gastric Bypass operation
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ger aldrig några nyårslöften men kanske ska börja..?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är!
5. Vilka länder besökte du? Öland ;) haha!
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Gärna en bebis ;)
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Den 26:e april då jag gjorde min GBP och den 27 maj då jag hade så ONT och fick opas akut för gallan
8. Vad var din största framgång 2011? Gått ner över 50 kg :D
9. Största misstaget? Litat på vissa man inte borde litat på alls :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag var riktigt dålig i maj då jag låg på sjukhuset med MYCKET inflamerad gallblåsa
11. Bästa köpet? Oj den var svår! Jag frågade Zingo och han säger sin leksak som hänger i dörrposten som han jagar hela tiden ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar ;(
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag blir riktigt glad när jag ser hur glad min pappa blir när han ser mig och ser hur mycket jag gått ner :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? "Vill du ligga med mig då"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? GLADARE! Helt klart!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränade!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen <3
19. Blev du kär i år? Ja, som jag varit så många gånger i honom ;)
20. Favoritprogram på TV? Jag tycker om lekprogram som "Doobidoo", "Så ska det låta" och såna saker...men även "Lyxfällan", "Byggfällan" och "Grannfejden" och såna saker...
21. Bästa boken du läste i år? Läser ju sällan böcker men läste faktiskt "Om jag kunde drömma"
22. Största musikaliska upptäckten? Stephanie 1½ år som sjunger "Lilla katt", "Bä bä vita lamm" och "Imse vimse spindel" ;)
24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? HELA serien med "Skönheten och odjuret" som gick som serie i början på 90-talet :p
25. Något du önskade dig men inte fick? Nope!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Satt hemma hos mamma nyopererad och mådde skit för jag inte kunde göra ett skit på min 30 års dag
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Pengar!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Jag "flyger" fram nu...förra året ville jag helst inte gå alls
29. Vad fick dig att må bra? Viktnedgången, vänner och familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman haha!
31. Vem saknade du? Jag vet inte...
32. De bästa nya människorna du träffade? LINDA!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards