sussisviktblogg

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Sussie - 4 december 2011 19:58

Gud vad jag ÄLSKAR helger nu för tiden! :D
Förr tyckte jag inte det var så himla kul, för det mesta satt man hemma och inte gjorde annat än att titta på TV...
Men efter min viktnedgång så har man fått bättre självförtroende vilket har lett till att jag är ÄNNU mer social än jag varit innan...vilket leder till att jag får fler och fler vänner :)

Under sommaren har jag fått flera nya vänner och nu i höst har jag fått ÄNNU fler nya vänner och jag tycker det är så jävla kul! :)
Det kommer ju perioder då man känner sig himla ensam och känner att man inte har nån att prata med...men tänker man efter så har man faktiskt det! Flera stycken till och med! (nu utgår jag bara från mig själv)

Jag och Jennie hade bestämt att festa igår...vi kunde dock inte förfesta ihop för hon var på jobbfest men vi skulle ses på stan senare...
Jag hade tänkt att se om jag kunde gå ner till grannen där min bror var och sitta där och dricka lite innan jag skulle träffa Jennie men så ville Carina att jag skulle förfesta med henne...
Vi bestämde en tid på stan och så gick vi hem till Marcus och förfestade :)
Var jättetrevligt! Vi pratade om ALLT!

Sen gick vi till stan...till Hourse and hound eller vad det heter...ett nytt ställe precis brevid Hamlet...Jennie var ju där så vi satte oss där en sväng...träffade Rikard där bland annat :)
Klockan 1 när de stängde gick vi till Hamlet istället...Jennie kom aldrig med in på Hamlet...hon åkte hem...men Carina, jag och Marcus gick in...där träffade vi ju förståss ALLA andra man känner...Musse, Åsa, Tomas, Roger, Micke och MÅNGA andra för att inte glömma några ;)

Carina gick hem när jag var på toa...men jag satt med Marcus och hade trevligt :)
Roger kom och gick lite som han ville :) och även Musse hehe...Micke var social med :)
Han som alltid annars är så dryg...det har han alltid varit mot mig...men igår visade han en helt annan sida...han är en ganska mjuk och fin kille egentligen ;)

Det blev jag och grabbarna där sista timmen/timmarna på Hamlet! ;D

Sen har jag inget direkt minne av när vi lämnade Hamlet...jag minns inte att jag sa hej då till Marcus och jag minns inte riktigt vad som sas utanför...nästa sak jag minns är att vi sitter på bussen hem...

Jag hade så jävla roligt igår! :D
Bara ÄLSKAR dessa utekvällar! Att få roa mig och släppa loss lixom!


 

Lördagens Sussie


Varit bakis idag...men det är det värt!
Jag blir ju inte dåligt utan bara yr...legat på soffan större delen av dagen idag...men nu ska jag snart ner till grannen en sväng :)

Beck börjar klockan 21 med...GLÖM INTE DET! ;)

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards