sussisviktblogg

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Sussie - 22 december 2011 20:06

Äntligen en stressfri dag!
Nu börjar jag känna mig som Sussie igen ;)

Var trött efter dessa stressiga dagar så igår somnade jag ganska snabbt när jag väl la mig på soffan hemma hos syrran...
Två av barnen vaknade redan innan min svåger skulle åka och jobba (han börjar 7 på morron) men ändå så kunde jag sova vidare...visst jag hörde dom men jag kunde ändå sova :p
Så jag gick upp vid 10:30 eller nåt sånt :p
Gud så skönt!

Idag har jag bara myst med alla barnen :)
Stephanie har varit på dagis och jag var med och hämtade henne så jag skulle veta var det låg när jag måste hämta henne nån dag...
Men nu har fröknarna med träffat mig så de vet vem jag är när jag kommer en dag ;)

Hem och myste och så diskuterade jag med Rasmus och frågade om vi skulle baka knäck och det ville han så Denice, Stephanie och jag gick till affären och handlade medan Rasmus lekte med sina kompisar...
Sen ställde jag mig och bakade knäck!
Jag är väldigt populär moster kan jag säga ;)
Det är så kul att få så många pussar och kramar och mys och kel som jag får av mina små Änglar :p

Nu ska jag fortsätta mysa...ville bara göra en snabb uppdatering...
Ha de bra alla underbara!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards