sussisviktblogg

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Sussie - 10 december 2011 08:34

Jag är lika orolig varenda gång jag ska kliva upp på vågen...men ändå så "fuskväger" jag mig varenda morron när jag vaknar...
Fick rapportera ett minus till utmaningen i veckan ju...ett (för mig) ganska stort minus då det var över 1 kg jag gått ner...
Var så glad då så vägt mig varje morron sen dess och jag fortsätter att gå ner :D
Sen i torsdags har jag gått ner YTTERLIGARE 0,5 kg :D och det trots att jag är inne i min "kvinnovecka" vilket jag annars brukar svullna som bara den och gå upp i vikt!

Betyder det här att jag vänt igen..?
Är jag på väg neråt igen..?
Ni anar inte hur glad jag skulle bli om det var så...
Jag känner ett litet hopp just nu att jag ska klara utmaningen till jul :) fortsätter det såhär så kan jag ju göra det! :D

Så lite jag vägde idag har jag aldrig ens sett på vågen förut...
Vet inte riktigt när det var jag gick upp så mycket så vägde mig inte på den tiden...
Så man kan säga att såhär lite har jag aldrig vägt! :D

Min pappa och jag har en lite utmaning med varandra med...men på obestämd tid...vi ska ner till ett visst kg och den som kommer dit först ska säga till! :)
Men vi ska inte prata om hur mycket vi har kvar och så för då kan vi stressa den andra...
Jag vet ju att pappa inte läser min blogg...han har (vad jag vet) inte ens adressen...så jag kan säga att jag har 1,9 kg kvar tills jag är där och 2 kg kvar tills jag kommit till mitt nästa delmål! :D

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till min storasyster som köpt hus...idag ska de flytta in! :)
Ska bli spännande att se hur de ska bo :D

Ha en jättebra dag alla underbara!
Får se hur trött jag är när jag kommer hem...blir ju lättare "slut" nu än innan operationen...men då är det la bara äta nåt så är man på banan igen...hoppas det iaf ;)

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards