sussisviktblogg

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Sussie - 14 december 2011 23:33

Är inte livet UNDERBART ibland???
Ikväll fick jag den känslan! :D
Satt och pratade med Jennie på chatten på facebook och hon sa att hon ville börja träna på Gym...jag sa då att hon skulle ta på simhallen där jag tränar men hon ville på Friskis & Svettis men jag sa att tar hon simhallen kan hon ju både träna på gym, gruppträning och simma!
Och det är inte speciellt dyrt heller så hon kollade lite på hemsidag och sa att hon tar där! :D

WOHOO!!!
På söndag ska hon komma hit och vi ska planera in träningspass!
Och jag ska försöka ta gruppträning med! Men det sa jag att jag vill vänta lite med för jag känner mig inte riktigt säker på den saken...men jag vill testa sen!

Vi pratade oxå om att spara pengar och resa senare...så nu är jag motiverad att hitta ett extrajobb så jag kan spara massa pengar och resa utomlands om nåt år eller så :D
Fan tänk vad gött det skulle vara! :p
Jennie och jag på en strand och sola och bara njuta av livet och så party party på kvällarna :p

Så mina nya mål är att:

  • Hitta ett jobb!
  • Träna massor!
  • Spara pengar!
  • Resa utomlands!

Åååh jag bara LÄNGTAR!!! :D

Av Sussie - 14 december 2011 11:48

Jag är med i en UTMANING där man skulle sätta mål för sig själv för att komma igång med träning, ändra matvanor eller gå ner i vikt fram till jul...
Idag var det brytdag och jag vägde mig för att skriva mitt resultat för denna vecka...och vet ni vad!?
Jag har gått ner 1,1 kg sen i torsdags :D så det blev mitt resultat!!! :D
Sen gick jag även in och kollade hur mycket jag gått ner innan idag och det stod 2,1 kg...lägger man till 1,1 på det blir det 3,2 vilket betyder att jag KLARAT mitt mål som var 3 kg :D
WOHOOOO!!!!
Grattis till mig! ;)

Och grattis till alla andra som klarat sina mål!
Nu är det bara bonus fram till jul...sen hoppas jag själklart att det fortsätter neråt efter jul ;)

Sen i torsdags har jag tappat 0,4 i BMI! :D
Snart är jag inte "fet" längre utan bara "överviktig" :D Åh vad jag längtar tills jag är överviktig!!! :D
Allt känns bara helt UNDERBART just nu! :D

Jag är tillbaka på banan igen!!!
Kram på er alla undrbara! Och TACK för allas stöd och pepping jag fått!  

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards