sussisviktblogg

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Sussie - 3 december 2011 18:22

Åkte iväg och handlade med Emelie, Leffan och Stephanie...
Fick ju låna lite pengar till mat av min underbaraste lillebror så jag skulle klara mig med mat denna månad :)
Och Emelie och Leffan var snälla att köra mig och hjälpa mig få hem allt...


 
Detta fick jag hem! :)
Så nu ska jag klara mig en månad :p
Eller aa...basvaror iaf


 
Såhär tomt var det i min kyl...


 
Efter att ha handlat blev det FULLT! :D


Och nu har jag gjort mig iordning för kvällen och ska snart ner till stan och möta Carina och förfesta med henne innan vi ska ut en sväng...då ska jag även träffa Jennie :D
Hoppas på att det blir en kul kväll!


 
Kvällens Sussie...


Kram på er! Och ha en härlig kväll! :)

Av Sussie - 3 december 2011 11:31

Jag bara ÄLSKAR att ha mina missar NÄRA mig!
Hur underbart är det inte att vakna och ha ALLA tre hos sig i sängen..?

I vanliga fall sover Zingo hos mig varje natt och oftast Lady...men Luffis sover oftast på "puffen" eller på soffan...
Men inatt så hade jag massa kläder på "puffen" och soffan var upptagen så hon hade ingenstans att sova...så då sover hon PÅ mig!


Ingen vacker bild på mig men den bjuder jag på ;)


Nu har jag sminkat mig och fixat mig...väntar på syster och svåger som ska hämta mig och hjälpa mig storhandla hem det jag MÅSTE ha för att klara mig denna månad...
Kattsand och mat!
Sen ska jag faktiskt köpa mig en vin till kvällen :p
Ska ner och träffa Jennie senare är det tänkt :p

Ha en UNDERBAR lördag alla underbara!
Kram på er!    

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards