sussisviktblogg

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Sussie - 9 december 2011 10:58

Rasmus (snart 8 år) fick åka in till akuten igår...
När han väl kom in i "första rummet" trodde de med att det var blindtarmen och trodde han skulle bli inlagd...
Men så när han träffade läkaren så tog de prover på honom men de visade ingenting...
Efter en stund fick han åka hem...MEN de sa att det kan ta upp till 36 timmar innan det bryter ut helt så de skulle hålla koll på honom...håller magsmärtorna i sig så skulle de komma upp med honom igen!

När han kom hem fick han en STOR kram att moster Sussie som varit sjuk av oro för sin lilla prins...
Han hade fått en penna som såg ut som en spruta för han varit så duktig hos läkaren :)
Och så hade han fått spruta i fingret och tagit blodtryck...så han sa själv att han var duktig :)

Han var ju så rädd att han skulle behöva opereras! Han har ju sett mitt ärr efter gallan och ville INTE se ut så...lilla plutten!

Han var hemma sent så han fick gå och lägga sig direkt och han somnade snabbt vill jag lova!
När Leffan var klar med sitt jobb skjutsade han hem mig...jag sover ju hellre hemma med mina missar! Speciellt när jag vet att Rasmus mådde ok...att det inte var blindtarmen...hade han varit dålig hade jag självklart varit kvar...

Ringde när jag vaknade och kollade hur det var med honom...lite feber har han än och lite ont i magen...men bara när han hostar eller skrattar eller så säger han...
Får hoppas att det går över för pluttisen...

Nu en fin bild på våra FINA pepparkakor som Denice och jag bakade och dekorerade så fint :)


 


När jag kom hem blev det mys med Zingo i soffan...han blev lite ledsen när han inte fick leka med sina systrar...de blir ju så arga ibland ;)
Så jag plockade upp honom och myste med honom...då blev han glad igen ;)


     
Visst är vi söta?! ;)
Jag och min pojke!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards