sussisviktblogg

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sussie - 5 december 2011 17:13

Måndag...
Ville INTE gå upp ur sängen i morse...men tvingade mig att gå upp 09:15...
Klädde på mig och ställde mig och dammsög det första jag gjorde...
Linda och Enzo skulle ju komma ju så då måste det ju se skapligt ut ;) jag är sån...måste dammsuga innan det kommer nån...oavsett om jag dammsög dagen innan...dammsuga är ett måste innan nån kommer hem till mig!

Gick och mötte Linda och Enzo...så man fick en promenad sådär på morronen med :)
Satt och pluggade företagsekonimi tillsammans...har en LÅNG lektion i samma ämnde i morron så vi jobbade lite inför det :)
Vi lunchade även ihop! :) JÄTTEGOD mat lagade JAG ;p Sussie kan ibland :p


Sen satt vi och prata lite och hade trevligt som vanligt...sen var det dax för Enzo att kissa så Linda sa att de skulle gå hemåt...jag följde dom en bit...det var tänkt en bit från början men jag följde dom nästan till stan då jag tog en "avfart" under en rondell som leder hem till mig igen...
Så jag tog en rätt lång promenad där...och det var så skönt att gå! :) Kallt om händerna och låren frös jag om när jag kom hem men annars var det jätteskönt att gå :)
Kände mig lätt idag igen ;p

Nu har jag precis ätit mat och ska slappa i soffan en stund innan man gör nåt vettigt igen...
Hoppas på att orka upp tidigt i morron och åka ner och simma...
Dagens träning blev ju då promenaderna...

Ha en trevlig kväll!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards