sussisviktblogg

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

Lördag!

Av Sussie - 3 december 2011 18:22

Åkte iväg och handlade med Emelie, Leffan och Stephanie...
Fick ju låna lite pengar till mat av min underbaraste lillebror så jag skulle klara mig med mat denna månad :)
Och Emelie och Leffan var snälla att köra mig och hjälpa mig få hem allt...


 
Detta fick jag hem! :)
Så nu ska jag klara mig en månad :p
Eller aa...basvaror iaf


 
Såhär tomt var det i min kyl...


 
Efter att ha handlat blev det FULLT! :D


Och nu har jag gjort mig iordning för kvällen och ska snart ner till stan och möta Carina och förfesta med henne innan vi ska ut en sväng...då ska jag även träffa Jennie :D
Hoppas på att det blir en kul kväll!


 
Kvällens Sussie...


Kram på er! Och ha en härlig kväll! :)

 
 
Helena

Helena

3 december 2011 19:48

Härligt att du kunde handla lite:)
men var är maten..salladen..allt grönt??
Bara burkar??
Äter du såhär min vän?
Jag frstår att det är tråkigt att laga mat till en person men gör storkok med nyttig mat
Usch nu låter det som jag klagar på dig..men jag vill dig väl..Att du kommer in i ett annat tänk med mat,och ser nyttig mat som luktar gott redan i affären..Burk mat luktar inte gott..det går snabbt bara att slänga i sig..bläää
Hoppas du inte blir allt för arg på mig..sänder massor av kramizar till dig

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

4 december 2011 12:13

Grönsakerna ligger i de två lådorna längst ner i kylen...köpte inte mycket sånt nu för jag köpte bara lixom basen nu...
Färskvaror köper jag sen när jag ska ha dom...
Jag är inte arg! ;)
Det är burkarna jag ska ha till min nyttiga mat! Jag köpte MASSOR bönor som jag ska göra mina vegetariska såser och grytor på tex...
Köpte massor som jag har i frysen med som jag inte tog kort på...
Men köpt på mig fisk och spenat och frysta grönsaker av olika slag :)
Så jag ska klara mig när jag gör mina storkok...

Jag vet att du menar väl och jag är tacksam för allt stöd :)
Kramar!

 
Helena

Helena

4 december 2011 23:32

Härligt..trodde du skulle leva på burk ravioli ..
Jag tänke som sagt väl och visste att du hade dåligt med pengar så tänkte jag..oj detta ska stackarn äta resten av månaden..inte konstigt att du blir trött..Fisk är underbart och bra att du har mera pengar till färsk varorna:)
Storkok är perfekt när man är ensam då jag vet hur tråkigt det är att varje dag laga mat och äta ensam
Du får bjuda in katterna till middag:)
ha en underbar vecka,,kramizar i massor

http://hea71.bloggplatsen.se

Sussie

5 december 2011 00:04

Hehe jag köpte EN burk vegetarisk ravioli ;)
Nej fy vad tråkigt det är att laga mat åt sig själv :( men jag brukar göra storkok och frysa in och det är smidigt och bra :D billigare är det med ;)
Missarna äter gärna med mig hehe...men de är inte så jätteglada i att jag inte äter kött ;)

Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussie - 1 november 2020 23:46

Jag har aldrig varit mycket för InstagramMen när man har eget företag har jag märkt att det är en bra sida att "synas" på.Är du intresserad av naglar? Fina fransar? Ögonbryn?Gå gärna in och se mina bilder på instagram. Följ mig gärna! Jag är certifie...

Av Sussie - 1 november 2020 23:17

Hallå där!  Efter 3 1/2 år är jag nu tillbaka igen! Mitt liv är helt annorlunda nu än sista gången jag skrev.Tex:  Sommaren 2017 flyttade jag och min familj till ett hus på landet... Januari 2018 utbildade jag mig till Nagelteknolog och börjad...

Av Sussie - 5 februari 2017 22:05

...det är ju så det är här i livet..!Ibland är livet på TOPP! Och ibland känns det som att allt bara är BOTTEN!Min psykiska hälsa är väl lite sisodär just nu måste jag säga...jag försöker hålla huvet högt och inte visa hur dåligt jag mår vissa dagar....

Av Sussie - 24 november 2016 21:43

Nu är det ett tag sen jag skrev igen...det är den där tiden som inte räcker till...Jag önskar att dygnet hade en sådär en 5-6 timmar till så jag hann göra mer!Det är VÄLDIGT mycket jobb för oss nu...gubben och jag ses typ ALDRIG känns det som :/Det s...

Av Sussie - 1 november 2016 19:33

Jag mår så bra när jag får vara igång..! När jag får fixa i hemmet och göra fint...då mår jag bra!Jag är i full gång med att göra om här hemma..! Vardagsrummet/sambons och mitt sovrum är nu klart :pTycker själv att det blev jättebra! :p        ...

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards