sussisviktblogg

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Sussie - 2 oktober 2011 18:09

Jaha...det blev ju då fest igår igen då...
Jag, Pernilla, Lina, Johan och Dennis satt och åt pizza tillsammans då Pernilla och Lina bestämde att de skulle ha deras kusinträff hemma hos Dennis och Johan istället för hemma hos Pernilla...och att även JAG fick vara med på den och festa med dom...

Så jag gick hem och gjorde mig iordning och gick sen tillbaka till dom och vi började spela lite kortspel och drack lite innan kusinerna började strömma in...
Sen kom det 2 personer till...den ena som jag nämnt vid ett tidigare tillfälle då jag blev tvungen att berätta min hemlighet eftersom den människan redan spridit ut den för ett okänt antal personer kom dit...hon försökte direkt skapa dålig stämning genom att gå och snacka om mig och säga att hon ville döda mig och såna saker (moget eller hur?), bra att göra ett sånt första intryck på nya människor...eller inte!
Men mina vänner stod på min sida!  
Hon satt iaf i köket hela kvällen och de andra undrade vem hon var som inte ens kunde komma in och presentera sig för dom...men i rummet iaf var vi kanske ett 10-tal personer som hade HUR KUL SOM HELST!

Jag och en annan tjej bytte mobilskal haha! Vi kollade och insåg att hennes passade mycket bättre på min och min bättre på hennes (hon hade en vit och jag har en svart i-phone) så vi gjorde en liten affär där ;)

Senare på kvällen spårade tyvärr festen ur...går inte in på vad som hände men det blev lite bråk...
Vi bestämde oss för att dra in till stan men eftersom vi var så många var 2 tvungna att ta bussen medan resten fick skjuts så jag sa att JAG kan ta bussen...så Johan och jag tog bussen så skulle vi ses på stan...men sen vet vi inte var vi missade varandra men de letade tydligen efter oss men vi sågs aldrig hehe...
Johan och jag satte oss på stället där jag ALLTID är och sen tog vi en promenad hem! Vi orkade inte vänta på bussen :p
Var hur skönt som helst att gå faktiskt! Man nykrade till på vägen lixom :)
När man kom hem blev det sängen direkt! Vi var hemma vid 4-tiden nån gång...

I morse blev jag väckt av telefonen...Pernilla som ringde och frågade om hon fick komma till mig...
Var bara att klä på sig lite kläder...vi satt i soffan och pratade om det som hände igår och hur kul vi haft det i helgen...
För kul har vi verkligen haft! :)

Kl 14 kom Pernillas skjuts och så kom min pappa och styvmamma och hämtade mig så åkte vi hem till min lillasyster och firade min systerdotter som fyllde 6 år häromdagen...
Sen hem och hämta plånbok...upp och handla och hem och sätta sig här...

Ja...det var typ min helg det :)
Hur kul som helst!

Just det!
Jag vägde mig i morse...skrev igår att jag inte skulle det men jag glömde det och ställde mig ändå :p
Jag hade gått NER!!! :D



WOHOOO!!!



Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards