sussisviktblogg

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sussie - 7 oktober 2011 13:53

Jag skulle bli hämtad idag av min syster och svåger medan de ändå är hos min granne och lämnar 2 av deras barn...
Men nu är det så att Herr granne jobbar och Fru granne hade glömt att hon skulle ta hand om mina små sötnosar till syskonbarn idag så hon är iväg...men kommer självklart hem senare idag :D
Så nu får JAG ta hand om barnen tills ikväll :)
Så när mamma kommer till stan ska hon ner till min mormor och lämna kissen...mormor vill så gärna ta hand om min mammas kissekatt så mamma sa att hon lämnar henne där den här gången :)
Och jag vill GÄRNA träffa mormor så mamma hämtar upp mig ikväll istället så har jag lite mys med syskonbarnen idag istället :)

Letat gamla låtar idag...kollat igenom gamla cd-skivor och kollat efter massa gamla godingar som man kan fixa så man har alla på en och samma skiva...den är nu bränd och jag ska ha med mig den sen så vi kan lyssna på den i mammas bil på väg till Ullared i morron :p
Får se vad mamma och Linn säger om musiken men den är HIMLA blandad! Det är lite från när JAG var ung (hmm MÅNGA år sen nu haha) och så är det lite från när jag var lite äldre än "ung" och lite från NU när jag är såhär gammal ;)

Hoppas det finns låtar som passar alla i bilen :)

Nu ska jag nog ställa mig och diska upp disken tror jag!
Skönt att ha det gjort ju...det kommer ju bo barn och en annan vuxen i min lägenhet över natten ju så det kommer ju bli mer disk tills jag kommer hem i morron ;) men det får man ju ta ;)

Ser fram emot att barna kommer faktiskt! :)
Mina små pluttisar!

Ta hand om er och ha en SUPERTREVLIG helg!
I morron blir det nog lite party när jag kommer hem från Ullared :p
Om man orkar..?

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards