sussisviktblogg

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Sussie - 31 oktober 2011 22:00

 

Jag har fått en Blog Award av Tuula!


Varför började du blogga : Jag har bloggat i många år men på andra ställen...i början bloggade jag om ALLT!
När jag började ordentligt att försöka få en remiss för min GBP-op startade jag en "viktblogg" där jag endast skrev om mina framgångar inför operationen...brevid den bloggen hade jag även min "privata" blogg...men idag har jag endast min viktblogg och jag tycker det är jättekul att ha fått sååå många nya kontakter genom min blogg...dela med sig av sina erfarenheter av GBP och även andra viktoperationer :)

Vilka bloggar följer du : De flesta bloggar jag följer handlar just om GBP...det är ju det min blogg handlar om och det är ju viktkamper jag är mest inne på nu...här är vissa bloggar jag följer: Förståss hon som har gett mig denna Blogg Award Tuula, Ankanplankan, Anneli, Hea, Jonna Therese, Lena, Ana och så förståss min lillasyster Emelie som dock inte gjort nån operation...

Vilken är din favoritfärg : Det beror lite på vad färgen ska sitta på...är det kläder är det svart! Är det att jag ska måla ett rum är det typ nougat som jag har på mina väggar hemma på mina väggar som JAG målat ;p och är det på andra saker är det andra färger ;) så kan inte säga nån favoritfärg tyvärr utan det beror helt på vad färgen sitter på ;)

Vilken är din favoritfilm : Jag har såå många favoritfilmer...ÄLSKAR komedier...gärna gamla 80-tals filmer som Snuten i Hollywood, eller Crocodile Dundee, Dödligt vapen, Johan Falk, Sagan om Ringen, Irene Huss, Maria Wern, Wallander (med Krister Henriksson)...ja lite allt möjligt helt enkelt! :)

Vilket land/länder vill du besöka & varför : Jag skulle vilja åka till USA...gå på DisneyWorld med mina syskonbarn! Det är nåt jag drömt om LÄNGE! Skulle gärna åka på semester till typ Hawaii eller kanske på en Carribbean-kryssning...skulle inte alls sitta fel :p

Länka till den du fått Awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna & skicka till ytterligare 5 bloggare :)

De som får Awarden från mig är :

Ana
Ankanplankan
Anneli
Hea
Lena

Av Sussie - 31 oktober 2011 20:18

En bild på mig för ett år sedan...


Det här är nog ett och ett halft år sen men det enda jag hade tillgängligt just nu... 




Dag 1: En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 : En låt du lyssnar på när du är arg/glad/ledsen.

Dag 3 : Min favoritårstid & varför.

Dag 4 : Mina mål på kort sikt & varför.

Dag 5 : Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Dag 6 : En bild på någon/något som har störst inverkan på ditt liv.

Dag 7 : En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 8 : Bild på mig & min bästa vän.

Dag 9 : Något du längtar till.

Dag 10 : Någonting jag oroar mig för.

Dag 11 : Mitt drömbröllop.

Dag 12 : En bild på mig själv för ett år sedan.

Dag 13 : Någonting jag ångrar.

Dag 14 : Innehållet i min väska.

Dag 15 : En bild på det jag köpte senast.

Dag 16 : Min favoritfilm.

Dag 17 : Någon du ser dig vara gift med / vara med i framtiden.

Dag 18 :Något du är stolt över de senaste dagarna.

Dag 19 : Mitt favoritprogram.

Dag 20 :Vad har du lärt dig denna månad?

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards