sussisviktblogg

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Sussie - 16 oktober 2011 22:51

Kolla här alla bloggare!

Jag fick för mig idag att skapa en grupp på Facebook...
Där inne kan ni göra "reklam" för era bloggar och på så sätt synas mer och få fler besökare och kanske till och med de som börjar följa din blogg :)


Gruppen heter: Vi som bloggar och/eller tycker om att läsa andras bloggar
Klicka på länken för att komma in direkt på gruppen!


Gå med!
Bjud in vänner!
Man behöver inte skriva blogg för att gå med...de som bara tycker om att läsa andras bloggar får självklart med bli medlemmar! :)


Alla är välkomna!
Kram på er!   


Av Sussie - 16 oktober 2011 19:59

Då har man gått igenom alla papper EN GÅNG TILL!
Så nu har man läst allt 2 ggr iaf...jag är helt slut i huvet nu kan jag säga...det är MASSOR att lära in...men jag är på god väg tror jag :D
Jag ska läsa allt innan jag somnar sen igen och sen en gång i morron innan jag gör provet så får vi se hur det går :p
Men hoppas på ett G iaf :p


Sen bad jag Pernilla skicka över lite bilder från fredagen till mig på msn :)
Så här kommer det lite mer bilder...på mig självklart haha! *ego*


Här är från efterfesten hemma hos Eric
Jag fick låna Pernillas tröja då jag frös så dant!
Sååå kul att kunna låna kläder av sina vänner nu...har aldrig hänt innan :p


 

Det här är hemma hos mig...förfesten
Bilderna kom visst inte alls i ordning nu men det orkar jag inte fixa iordning ;) ni får ta det som det är...

Ett mycket gott vin!
Jag hade 2,5 liter kvar från förra helgen så det drack jag och Pernilla av hela fredagen ;p
 

 
"Vindrink" (=vin, lite outspädd röd saft och Sprite Zero)
Jisses så gott det blir :p


  Här sitter jag hemma i min soffa...Pernilla som tagit bilden :)
Gillar den faktiskt :p


Jaha...får vi se vad man ska hitta på nu då...film en stund kanske..?
Sen plugga sen sova sen plugga sen PROV!!!


Kram på er!   

Av Sussie - 16 oktober 2011 17:05

Jisses vad jag sovit inatt!
Gick och la mig vid 23:30 igår vilket är väldigt tidigt för att vara mig och på en lördag :p
Sen sov jag hela natten och vaknade idag av massa sms och alarmet som ringde klockan 10...men jag orkade inte gå upp då så låg kvar till 10:30 då jag gick upp och duschade!

Sen la jag mig i sängen igen för att börja PLUGGANDET!
Låg och prentade in de första 4-6 sidorna...sen kände jag att ska jag orka plugga hela dagen idag måste jag ha nåt som får mig att orka!
Så gick upp till affären och inhandlade Pepsi MAX och en påse med smågodis faktiskt :p
Sen hem och åt lite mat och sen la jag mig i sängen med ett glas pepsi och en liten skål med godis brevid sängen :)
Nu har jag gått igenom alla 36 A4-sidor med frågor och svar...
Nu är jag helt slut så kände att jag behövde en paus...men snart är pausen slut och då ska jag gå igenom allt en gång till!
Och efter det lägger jag ner mest tid på alla begrepp man ska kunna sen får det gå som det går i morron...


Pernilla la upp lite bilder idag på facebook...från gårdagen...
Snodde några av dom (det får man göra när man själv är med på dom ;p) så tänkte visa dom här med :)


De är visst från efterfesten fick jag höra! ;)

 

Pernilla och jag


 

Jag kikar ofta fram på ett litet hörn av korten har jag märkt haha och så Adde med på bilden då...

 

Kallt som FAN var det att vänta på bussen hem...
Tog FÖRSTA bussen hem på morronen 06:15


Det var det!
Nu är det dax för mig att plugga igen!

Ha en skön söndag och se till att slappa ni som kan ;)
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards