sussisviktblogg

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Sussie - 10 oktober 2011 19:23

Det finns VÄLDIGT få helkroppsbilder på mig från mitt "tidigare" liv...
Det värsta jag visste var att vara med på kort!
Jag har hittat några bilder som jag brukar använda mig av för att själv se hur mycket min kropp ändrat sig...

Här kommer en bild..."förebilden" har ni sett tidigare då jag använt den förut men eftersom jag tog en helkroppsbild på mig själv häromdagen så jämför jag med hjälp av den bilden nu...


 

Jag är LÅNGT ifrån smal men jag måste säga att när man jämför med hur man såg ut innan så känner jag mig så smal och fin nu :)



Jag mår såå bra! Och jag ångrar inte alls att jag gjort den här operationen!
Det är kämpigt! Jag har nu stått nära på still på vågen i över en månad...men jag kämpar på och hoppas att det snart ska ändras igen :)

Kram på er!   

Av Sussie - 10 oktober 2011 16:25

Usch! Jag ville absolut inte gå upp i morse...men så fick jag sms av Linda att hon skulle komma och vi skulle plugga så jag gick upp och ställde mig i en dusch så piggnade till ganska snabbt ändå...

Gjorde mig iordning lite snabbt och sen möttes vi vid affären och handlade lite så vi kunde äta ihop...blev pastasallad med kyckling i...
Det var gott! Tar emot lite grann att äta kyckling men jag tvingar mig eftersom det är nåt som är bra för mig att äta...

Sen gjorde vi det vi skulle till skolan...så i morron ska vi åka ner och visa upp vad vi gjort får vi se vad läraren säger om det...

Sen gick jag med henne till affären igen när hon skulle hem...
På vägen hem ringde jag min syster och de skulle snart åka till Tornby...så var bara gå hem och faktiskt testa mitt nya smink jag fick i fredags som jag ännu inte hade testat...hur bra som helst by the way ;)
sen blev det en promenad bort till Tornby och möta syster, svåger och systerdotter :)
Handlade lite på Willy´s och sen sprang jag in på Cubus och köpte nagellacksremover innan vi åkte hem igen...

När jag kom hem tog jag en liten tallrik av salladen som vi åt tidigare idag...och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Ska kanske försöka plugga lite till...religion kanske...


 
Syns kanske inte så jättebra men har ingen bra kamera att ta med...men här har jag lite av det nya sminket på mig...



Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards