sussisviktblogg

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Sussie - 6 oktober 2011 20:07

Haft det såååå mysigt nu i eftermiddag...
Suttit i soffan och sett film hela tiden...myst hur mycket som helst! :p


Jag var inte ensam heller...
Hade det hur mysigt som helst med mitt livs sanna kärlek!
Tog kort och fixade med det lite i photoshop...


Vi satt och kollade på "Maria Wern -Främmande fågel"
En riktigt bra film! Och lång med :p Den gick ju som serie i fyra delar så den är en stund...men det är bra! Har man nåt att göra en stund ;)


Folk som känner mig väl vet hur LITE jag litar på det motsatta könet...för mig är killar SVIN!
Antingen ljuger de, är otrogna eller så slåss de...
De sviker en alltid på något sätt!
Jag är jätteglad för alla er som hittar de få BRA killar som faktiskt finns :)
De är väldigt sällsynta så ni som lyckats hitta dom: GRATTIS!
Men JAG hittar bara svinen!
Därför finns det bara EN sann kärlek i mitt liv...förutom familjen då...


 

Det är min lilla Lady som ÄLSKAR att hålla mig i handen när hon sover :) (ursäkta mitt "fina" nagellack men removern är slut haha)


Kram på er!   

Av Sussie - 6 oktober 2011 13:54

I morse kom Emelie och Stephanie hit...
Vi såg på "Trassel" som Stephanie tycker om :) hon skrattar som en tok när Rapunzel får träffa en människa för första gången...
Det är så roligt att se henne haha! Så fort nån slår sig eller så på tv så skrattar hon...bor nog en liten djävul i den ungen tror jag ;)

Sen frågade jag henne om hon ville ha glass och hon blev jätteglad!!! Hon sprang ut i köket och tjuttrade och stressade mig att hälla upp glass åt henne...lilla skitungen :p

Sen hoppade jag in i en snabbdusch och fixade mig supersnabbt så följde jag med dom när de skulle handla...fick med mig all pant man samlat på sig så nu är man av med det :)

När vi kom hem SPÖREGNADE det! Så jag fick skjuts in ända till porten :) så jag slapp gå i regnet! Man såg knappt vägen när vi åkte i bilen...otäckt när det regnar så mycket :s när man kör bil alltså...

Nu är man hemma och jag har sett på "Hur många lingon finns det i världen?"
Sen är ju sååå bra! Älskar den!
Men gud vad jag tjöt! Tjöt mer den här gången tror jag än förra :p
Riktigt bra film!!!

Nu ska jag laga mat!
Sen dammsuga för det orkade jag ju inte igår...sen ska jag dra bort min matta med eftersom barna kommer i morron...vill inte att de spiller massa på den...
Funderar på att tvätta den igen och sen sälja den...
Går inte ha en vit matta känner jag...

Ska se om jag kan sätta mig och fixa nån med religionsarbetet sen med kanske...
Ska försöka iaf...se om jag orkar :p

Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards