sussisviktblogg

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sussie - 13 oktober 2011 22:05

Nej det är verkligen inte min dag idag...
Legat på soffan hela dagen och sett film...gick upp en snabbis till affären bara förut för jag kände att jag var tvungen att komma ut lite...

Nu ikväll är det en IDIOT rent ut sagt som håller på att dumma sig med mig på facebook...
FY FAN vilka människor det finns!

Jag orkar inte med den här dagen så jag skiter i det för idag...
Går och lägger mig och hoppas på att morrondagen bjuder på nåt bättre!

Gonatt!

Av Sussie - 13 oktober 2011 15:50

Usch vilken tråkig dag det är idag...orkar inget och vill inget :(

Legat på soffan sen Emelie ringde och väckte mig 9:10 i morse...
Sett 2 filmer...det enda jag gjort idag, pratade i telen en sväng med och fixade en sallad samtidigt...
Bestämde mig efter andra filmen att hoppa in i en dusch så det har jag gjort...men annars INGET!

Medan jag låg och såg film kom Luffis och myste :)
Hon ÄLSKAR när jag tar med mig täcket från sängen och lägger mig i soffan...oftast ligger hon under täcket då men idag låg hon på...


 

Är hon inte UNDERBAR min lilla Luffis (även kallad Mini för hon är så liten)
Min lilla Luffis och hennes syster Lady blir hela 11 år den 26:e oktober :)


I morron är det fredag och därmed en ny helg...vad händer då då???
Vad ska ni göra?


Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards