sussisviktblogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Sussie - 4 oktober 2011 18:58

Orkade inte gå upp i morse...men fick tvinga mig upp!
Gjorde mig iordning lite snabbt och åkte ner till skolan...
Där hade det varit inbrott under natten :( Så "rektorn" höll på att städa inne på hennes kontor...men som tur var hade de inte fått med sig nåt...de jävlarna!!!

Efter jag pratat med läraren så gick jag till stan och satte mig och väntade på Emelie, Leffan och Stephanie :)

När de kom gick vi och fikade...


Lilla Stephanie är för jäkla söt!!!
Tänk att jag fått så UNDERBARA syskonbarn ;)


 

I-phone nörden!!!


 
Mammas mobil var intressantare än fikat...det är illa! Haha!


Var med Emelie till optikern och valte ut bågar till hennes glasögon som hon bestämt sig för att skaffa sig :)
Jag vill med ha nya glasögon!!!
Ska fixa det sen när man får råd ;)


Sen skulle de till Maxi och handla så då åkte jag med dom då jag bor i närheten och så fick de köra hem mig innan de åkte hem :p
Så dagen har varit bra :)
Men när jag kom hem var jag så trött så jag la mig på soffan och var nära på att somna...men så ringde Pernilla och störde så det blev inget sova ;p
Kanske lika bra det så jag kan sova ikväll istället :p

Nu ska jag se klart "Sjukhuset" som är på TV...

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards