sussisviktblogg

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Sussie - 18 oktober 2011 21:53

Herre jösses säger jag bara efter denna dag!
Sen 14-tiden idag har jag suttit i soffan och pluggat och pluggat och pluggat!


Många frågor jag skulle hitta svar på...
Har ännu inte hittat svaret på alla :s fattar inte hur de tänker när de ställer frågor som varken finns svar i boken eller på nätet...
Hur fan ska man kunna svara på dom då???
Jag frågade till och med min bror som är en ganska smart kille men han kunde inte heller svara på det...


Iaf...NU är jag "klar" med frågorna...de som jag inte svarat på SKITER jag ärligt talat i!
Min rygg håller på att gå av på flera ställen!!! :(
Vill ha ett G på provet så jag bara kan lägga denna kurs bakom mig!


Här ska ni se:

 

Det här har jag suttit och skrivit idag!


Nu är klockan nära på 22 och nu ska jag plugga in detta med TILL I MORRON!!!
Jag funderade på ett tag att skippa provet i morron och göra det på fredag istället men jag vill bara få det ur världen!
Jag hoppas på ett G som sagt!
Får jag inte det så får jag la ta det och göra om provet eller få en annan uppgift! Svårare än så är det ju inte!


Nu till de glada nyheterna då:



JAG VANN!!!



Wohoo!!!
Jag som ALDRIG vinner nåt!
Jag vann ett par nya glasögon idag från Lensway! :D
De hade en tävling på Facebook och jag är en av de lyckliga vinnarna!!! :D
Visst jag och 2499 andra men ändå! :p
Jag som verkligen behöver nya glasögon :p
Jag är såååå glad för vinsten!!!


Nu ska jag göra mig iordning för sängen och lägga mig där och PLUGGA in dessa papper...ja ni såg ju...jag har att göra :s


Gonatt med er och sov så gott!
Kram på er!   


Av Sussie - 18 oktober 2011 11:29

Att börja dagen med en dumping var kanske inte den bästa idén...
Jag skrev ju igår om att risgrynsgröten gör ofta att jag får dumping eller gränsfall till dumping...
Idag åt jag det sista till frukost...DUMPING!
Usch!

Men nu är det snart över...som tur är brukar risgrynsgrötsdumpingen inte sitta i så länge ;) men ändå jobbigt medan det sitter i...

Om en halvtimma ska jag försöka vinna ett par glasögon ;p
MÅSTE verkligen ha nya! Använder ju nära på bara linser idag men har ett par glasögon i nödfall och de har jag haft sen jag gick på gymnasiet...MINST 11 år alltså...så ja jag skulle behöva nya!

Nu ringde lillasyster...hon ska komma förbi mig sen och lämna lite saker som jag har handlat :p
Lite av det är en (försenad) födelsedagspresent till min storasyster :)
Får se sen när man träffar henne så hon kan få det med då :)

Vad trött jag är!
Tung i huvet och seg...fasen jag MÅSTE vakna till så jag kan plugga inför provet i morron!
Jag ska gå och skölja avsiktet i kallt vatten nu och klä på mig och lite så kanske jag piggnar till...

Ha en bra dag!
Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Skapa flashcards