sussisviktblogg

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sussie - 14 oktober 2011 18:14

Nu är det PARTY!!!


Pernilla och jag sitter och muppar oss med lite "vindrink" ;)
Snart kommer Camilla och även Dennis...Adde skulle nog komma med tror jag... :D


Här kommer snygga vi!


             

Här sitter vi och "suger"

     


Visst är vi snygga??? :p


Ha en bra fredag alla UNDERBARA!
Kram på er!   

Av Sussie - 14 oktober 2011 12:19

Usch!
Pga att det var så mycket som hände förra terminen i skolan...sjukhusbesök, gallan och allt vad det var så kom jag efter med ett ämne i skolan...
Jag har mått dåligt över det och känt mig stressad och när jag känner mig stressad med såna saker så blir det lätt att jag skiter i det helt!
Och det är just vad jag gjort med det här ämnet jag kommit efter med...

Idag skulle jag åkt ner till skolan men orkade inte så jag låg kvar i sängen istället...
Jag ringde ner till skolan och pratade med dom ang en sak de sagt till Linda idag...
Jag och Marianne (rektorn) bestämde att jag ska göra första provet på måndag! (hur oförberedd jag än är så ska jag göra det den här gången) och sen ska jag göra andra och sista provet på fredag...och just nu sitter jag och gör allt annat jag ska göra i kursen...är klar med ett arbete och sitter nu med ett annat...sen är det bara en uppgift kvar sen efter det...och jag hoppas jag ska bli klar med alla idag så jag kan lämna in det på måndag då jag även gör provet då :)

Håll tummarna för mig är ni snälla!
Jag SKA klara det här nu!

Kram på er!   

Presentation

Min BMI-mätare

Besökare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Mina tappade kilon


Från augusti 2010-mars 2011
-8,9 kg

Flytet
15 mars-26 april
-11,5 kg

Från op-dagen 26/4 2011
Maj: -16,9 kg
Juni: -4,1 kg
Juli: -2,8 kg

Augusti: -6 kg
September: -2,2 kg
Oktober: -1,2 kg

November: -0,3 kg

December: -1,6 kg

 

Ovanstående stämmer inte riktigt, antal kg stämmer men inte helt vilken månad jag tappat dom, varit dålig på att anteckna...
Men från och med NU ska det stämma! ;)

 

2012

Januari:

Februari:
Mars:
April:
Maj:

Juni:

Juli:
Augusti:
September:
Oktober:
November:
December:

 

Från detta till detta!

 

 

 

   

 

 

 

Viktbloggar!

Få fler besökare på din blogg

Viktbloggar - Dietguiden.com
BlogRankers.com
Blogg topplista - Superbloggen.se
BloggRegistret.se

Ovido - Quiz & Flashcards